Levering & Retourneren
Op deze pagina vindt u alle informatie over de bezorging en hoe u de artikelen kunt retourneren als er iets niet helemaal is wat u ervan had verwacht.
Mocht u toch nog vragen hebben, wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op via Chat of neem hier contact met ons op .
Wij leveren onze producten wereldwijd, behalve op enkele plaatsen waar levering zo snel mogelijk mogelijk is.
Zodra u afrekent en uw bestemming invoert, kunt u zien of we bezorgopties hebben.
Neem contact met ons op als u meer informatie wilt, of klik hier om het volledige beleid te lezen.
De bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt vanaf het moment dat deze is geaccepteerd. Houd er rekening mee dat dit tijdens de uitverkoop of de feestdagen langer kan duren.
Wanneer de bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 13.00 uur wordt geplaatst, versturen wij deze dezelfde dag nog.
Indien de bestelling op maandag t/m vrijdag na 13.00 uur wordt geplaatst, wordt deze de volgende dag verzonden.
Als de bestelling op zaterdag-zondag wordt geplaatst, wordt deze op maandag verzonden.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met uw trackinginformatie om de bezorgstatus te zien. U kunt de status van uw levering ook controleren door Mijn Bestellingen in uw account te bekijken.
U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen retourneren.
Aangekochte artikelen kunt u snel retourneren via uw account op onze website of door eerst contact met ons op te nemen . Als wij zonder voorafgaande kennisgeving een pakketje bij de retourzending ontvangen, wordt de retourzending niet geaccepteerd.
De verpakking moet ongeopend blijven en de verzegeling moet intact zijn.
Indien het artikel open en/of gebruikt is geweest, kunnen wij vanwege hygiënische redenen niet retourneren.
Klik hier om alle voorwaarden te lezen voordat u retourneert.