Hulp nodig?
Veel Gestelde Vragen
Volgorde
Zodra u een product ziet dat u leuk vindt, kunt u het aan uw winkelwagen toevoegen. Mogelijk moet u voor sommige producten de maat, het aantal of de kleur kiezen.
Nadat u de gewenste producten heeft toegevoegd, klikt u op de winkelwagen om het overzicht van uw selectie te zien.
Als alles klopt, klikt u op "afrekenen" en vult u de gegevens voor de bezorging in.
Vervolgens wordt u gevraagd de creditcardgegevens in te vullen of te betalen met IDEAL, BanContact, Paypal, etc.
Zodra de betaling is bevestigd, ontvangt u een bevestiging in uw e-mail.
De bestelling is geplaatst! U ontvangt uw aankoop snel genoeg. Wanneer? Vraag het ons hier
Het hangt ervan af waar je bent. Tijdens het afrekenen kunt u zien hoe lang het duurt.
U kunt uw bezorgstatus altijd op onze website controleren via Chat of Persoonlijk account en door uw trackingnummer te gebruiken op de website van de bezorger.
Als uw bestelling verloren is gegaan of het lang duurt voordat deze arriveert, kunt u hier contact met ons opnemen.
Als uw bestelling wordt geannuleerd, nemen wij onmiddellijk contact met u op om een probleem op te lossen. Als u onze e-mail nog niet heeft ontvangen, kunt u hier contact met ons opnemen.
Het kan zijn dat u uw aankoop in afzonderlijke pakketten ontvangt, omdat we vanuit twee verschillende magazijnen verzenden.
Als de goederen tijdens de levering beschadigd zijn of lekken, neem dan onmiddellijk contact met ons op , zodat we het probleem zo goed mogelijk kunnen oplossen.
Nadat uw bestelling is bevestigd, is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren.
Als u uw bestelling toch wilt wijzigen, kunt u het beste een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste artikelen en contact met ons opnemen voor een terugbetaling na ontvangst van uw eerste pakket.
Als u denkt dat we een fout hebben gemaakt, neem dan contact met ons op en wij zullen het rechtzetten.
Betaling
De volgende creditcards/betaalkaarten die voor betaling worden geaccepteerd, zijn:
- MasterCard
- Visum
- iDeal
- PayPal
- Klarna
- UnionPay
- American Express
- WinkelPay
- Meester
-ApplePay
- GooglePay
Belangrijke gegevens:
Voor uw veiligheid moeten uw factuurnaam en adres overeenkomen met de creditcard die voor de betaling is gebruikt. Wij behouden ons het recht voor om elke bestelling die niet aan deze criteria voldoet, te annuleren.
Als uw creditcardbetaling wordt afgewezen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. U zult een andere kaart/betaalmethode moeten kiezen om te betalen.
Verzenden
Over het algemeen verzenden wij binnen Nederland en de EU, maar wereldwijde verzending is ook mogelijk.
Bekijk onze bezorg- en retourpagina voor meer informatie.
Om er zeker van te zijn dat u het pakket ontvangt, kunt u het het beste thuis ophalen. Anders wordt het afgeleverd bij uw buurman of het afhaalpunt van de koerier.
Volg uw bestelling door op het trackingnummer in de e-mails te klikken, of neem voor hulp contact met ons op via info@peonybeauty.nl .
Zorg ervoor dat u het afleveradres in de e-mail met de orderbevestiging controleert en gebruik het trackingnummer van de koerier om te verifiëren of het pakket bij uw buren of bij een afhaalpunt is afgeleverd.
Mocht het adres niet kloppen, raadpleeg dan de instructies in het volgende tabblad en neem direct contact op met info@peonybeauty.nl .
Wij verzoeken u vriendelijk de juistheid van het afleveradres en de verstrekte informatie te controleren en te bevestigen bij het voltooien van het afrekenproces.
PEONY kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verloren pakketten als gevolg van onjuiste bezorginformatie.
Als u een onjuist afleveradres ontdekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@peonybeauty.nl, zodat we samen kunnen werken om het probleem op te lossen.
Extra kosten die verband houden met het omleiden van het pakket moeten door de klant worden gedragen. In het geval dat het opgegeven adres onjuist is en het pakket niet kan worden gelokaliseerd, wordt er geen restitutie verleend.
Retourneren en terugbetaling
Als u wilt retourneren, neem dan contact met ons op.
Er zijn bepaalde voorwaarden om te kunnen retourneren. Bekijk het restitutiebeleid voordat u contact met ons opneemt.
Nee. Dat is niet mogelijk.
Please note that we do not offer refunds due to personal dislike. Contact our team with your complaint at info@peonybeauty.nl and we will forward your complaint to the product manufacturer.
We closely monitor all returns to prevent policy abuse. Customers with excessive returns will lose access to this service.
cadeaukaart
Ja. Je kunt het toevoegen tijdens het afrekenen.
Je kunt hem meerdere keren gebruiken als er nog saldo op de kaart staat.
Nee, je kunt een cadeaubon niet gebruiken om een andere cadeaubon te kopen.
Ja. Wij storten het bedrag terug op uw cadeaubon of maken een nieuwe aan.
Als u wilt retourneren, neem dan contact met ons op .
Controleer uw saldo op de Cadeaukaartpagina of klik hier.
Gedurende één jaar na aankoop.
Lidmaatschap
Binnenkort beschikbaar.
Binnenkort beschikbaar.
U wordt PEONY-lid door u te registreren op onze website.
Binnenkort beschikbaar.
rekening
Uw account bewaart de aankoopgeschiedenis op één plek. Na registratie wordt u automatisch PEONY-lid en neemt u deel aan ons loyaliteitsprogramma.
Als u geen toegang krijgt tot uw account, probeer dan in te loggen met een ander e-mailadres of typ een ander wachtwoord.
Als niets werkt, klik dan op “Wachtwoord vergeten” om een nieuw wachtwoord in te stellen.